.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فومن بیشترین خسارت سیل را متحمل شد
فرماندار شهرستان فومن گفت: این شهرستان به ویژه بخش سردار جنگل در سیل سی ام فروردین ماه سال جاری بیشترین خسارت را متحمل شد.

به گزارش شمال نیوز محمد فلاح شجاعی در گفتگو با مهر افزود: در نخستین ساعات وقوع سیل ضمن حضور نیروهای امدادی به مناطق کانونی حادثه تمامی امکانات برای مهار، کنترل و کاهش اثرات این بلیه طبیعی بسیج شد.

وی اظهار داشت: در هفته نخست اگر برای مهار اثرات سیل مدیریت هدفمند با بسیج امکانات انجام نمی شد سیل مخرب تری در حوزه کشاورزی این شهرستان رخ می داد.

فرماندار فومن گفت:  سر دهنه رودخانه های جاری شهرستان در اسرع وقت ساخته شد تا وقفه ای در کشت و کار زراعت برنج ایجاد نشود.

وی افزود: استاندار گیلان علاوه بر تشکیل ستاد بحران در استان و شهرستان از مناطق سیل زده بازدید و از نزدیک مشکلات و عمق خرابی های برجامانده از سیل را بررسی کرد.

فلاح شجاعی گفت: منازلی که در اثر وقوع سیل تخریب یا قابل سکونت نیستند تسهیلات بانکی قرض الحسنه با هدف ساخت منازل و همینطور دو میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه منازل 51 خانوار در شهرستان فومن در اثر وقوع سیل تخریب یا قابل سکونت نیستند، افزود: افرادی که دچار خسارت آبگرفتگی منازل و تخریب وسایل زندگی شدند، این گروه دو دسته هستند افرادی صفر تا 30 درصد آسیب دیده اند وام قرض الحسنه دو میلیون تومانی و خانوارهای که بین 30 تا 60 درصد خسارت دیده اند وام  سه میلیون تومانی دریافت می کنند علاوه بر این به دستور استاندار سبد کالا در اختیار آنان قرار می گیرد.

فرماندار فومن ادامه داد: با وقوع سیل افرادی که در حاشیه رودخانه ها سکونت دارند بیشترین آسیب را خواهند دید و باید با تخصیص اعتبارات مناسب به ویژه تسهیلات قرض الحسنه این سکونتگاهها ساماندهی و به مناطق امن منتقل شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.358 seconds.